İade şartlarına uyan tüm ürünleri, kargoyu teslim alma tarihinizden itibaren 14 iş günü içinde iade edebilirsiniz.
Ambalajında hasar olan kargolar, teslim alınmadan kargo görevlisinin yanında tutanak tutularak iade edilmelidir.
Satın aldığınız ürün firma garantisi altındadır. İlerleyen dönemde ürün arızalanırsa doğrudan ürün markası ile iletişime geçmeniz gerekir. Garanti Belgesi ve faturayı saklamanız gerekir; garanti belgesi bazı ürünlerde kutu üzerinde, bazı ürünlerde kutu içinde olabilir. Garanti belgesinin kaybolması halinde ilgili marka ek bir garanti belgesi göndermez. Kayıp fatura için müşteri hizmetlerine e‑posta veya telefonla ulaşıp kopyasını talep edebilirsiniz.
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun (“Kanun”) gereğince, alıcılar teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve kargo ücreti ödemeden ürünleri iade edebilir.
Tüketici, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin Sözleşme’den cayma hakkına sahiptir. Mal teslimine ilişkin sözleşmelerde süre, tüketicinin veya belirlediği üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar; hizmet ifasında ise sözleşmenin kurulduğu gün başlar. Tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
Cayma bildirimleri aşağıdaki seçeneklerden biriyle Satıcı’ya iletilebilir:
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.
Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.